2009年3月7日星期六

生日會

今日去左朋友個仔既一歲生日會。
係一個會所到搞, 場面極之...盛大。又banner, 又野食, 仲有好多好多玩具。

總共有10個女BB, 4個男BB。
可以睇到將來男仔真係好吃香下, 點爭好呢?
如果一齊喊, 相信個種震撼, 我覺得都幾好笑。之但係就算我幾鍾意小朋友, 我都會即刻走。

係個間房每個BB都有唔同玩法, 一個二個俾D爸爸媽媽舞黎舞去, 我唔知個D BB會有幾開心, 但係佢地既父母就好enjoy。其實依d都係parent gathering, 仲係一個show off function, 好似去show俾人睇自己個B有D乜, 有D物。其實BB都未識揀, 究竟咁多野係佢地面前, 佢地會點睇呢?

我知如果我有B, 我唔會咁搞法囉, 睇到..都攰。


而我係一歲個陣, 我諗我仲係一舊飯咁坐係度。

2 則留言:

聶秀康 說...

我醫生太表妹好誇張個女要著baby Dior又話冇牌子的個女吾鐘意,b.party要酒店攪...認真港太,我每次聽/見到都有些暈!

JC 說...

baby Dior? 係阿媽要著咋?!!

咁細個邊識呀, 細佬仔乾淨整潔咪得囉。依d真係多舊魚。