2008年12月31日星期三

2008 大事回顧

2008年, 我經歷了幾個頗大轉變, 即係學蘇師傅講, 犯太歲個年會有好多轉變:
-感情: 放開/解開了一段關係, 由最終既唔甘心, 怨恨, 到放開, 放開所有...彼此更自由....我相信我要的"真正既放下",將不遠已。

-事業: 由一份一個星期有3日要過左夜晚10點至走得, 上司間唔時黑面, 每日都有不同挑戰既大機構, 轉到一個每日準6點即走, 工種唔同, 同事好好笑, 但工作沈悶, 冇挑戰, 冇前景既工。我知我容許自己太安逸係依個養懶既地方....,我深信自己無幾耐就走, 只等一個機會....

-學業: 今年完成MASTER係令我終於覺得自己完成學業行埋畢業典禮, 可以上台被"卜"頭, 係對自己一個肯定, 一個交代。 真正既"禮成"。

-旅遊: 9月去左歐洲, 加埋我最想去既英國; 11月上海瘋狂之旅....比上年出外少左。灰。應該多去啊 !

-自身: 讀完個course+準時放工, 多左好多空閒+無聊時間。

-錢財: 繼續空虛, 繼續不停駛$$$...悲! 由其係我既幾年基金得番一半, 我欲哭無淚... 失落了三日...

-健康: 我相信我患左出街食飯肚痛症 (即對街外食物敏感)...每次出街食飯之後個肚會叫: 快d返屋企!快d返屋企!快d返屋企!快d返屋企!快d返屋企!快d返屋企!快d返屋企!快d返屋企!....結果...返到屋企就無事....吹脹!!!!



*******************************************************


對於2009年:

-感情: 依然 (唔怕死地去) 渴望愛, 熱吻, 擁抱, 甜言蜜語,有一個可以安穩寛闊既膊頭, 讓我哭, 讓我躺下而無所顧慮...( 在尋找可依偎的胸膛, 愛在何方, 我笑我 紿終罕.............)但我好記得, 有日有記者問鄭秀文感情之類既問題, 佢話: 梗係想啦, 不過神既然安排依家既生活俾我, 佢一定認為咁係對我係最好既....個一刻, 我真的感動了。咁即係......

-事業: 隨時準備進入作戰狀態...............


-旅遊: 想去多次西藏, 英國...再新加: 香格里拉...睇埋北極光......

-錢財:儲多d, 要實行大計.....


-自身: 我要每日開開心心, 迎接新既一日。有愛我既朋友, 我相信佢地會支持我。

-健康: 已經同自己身體傾計, 要乖乖地, 我會對你好好啊~~~~

-我要增進知識, 搵d野學
-唔好同媽咪頂咀
-學識放開
-繼續珍惜


阿門!!