2008年12月29日星期一

返工停轉日

成條team 依然係hei 緊, 隔2個位既P 小姐, 一返工係度講電話:

-由生左粒暗瘡 (我幾想搭咀叫佢搵Jacqueline),

-跟住叫佢個frd研究人地家人關係,

-又話唔好同邊個講野,

-要講煲湯用既料......

每次唔同人, 最少三十分鐘以上...

之後仲可以係pantry 同唔知邊個拎左塊樹葉去養 (~_~")...

嘩, 有冇咁多野講呀! 如果第時我職業性失聰都係因為佢。

原來真係有d咁既人係公司hei住都仲可以生存....

咦.........我家下咪又係(不過我冇喪講電話, 我有扮做野呀)...........唉!

=============================================


今日lunch同A先生出去海邊食light lunch, (其實係我light, 我食左佢個set 個salad), 仲飲左支corona, 天! 我仲要返工! 咩事?!

因為經理放假...

-成條team7個人, 有2個之前已請假 (7-2=5)

-4:00pm, 走左1個 (5-1=4)

-4:15pm, 又走2個 (4-2 = 2)

-4:30pm, 依家得番我一個係度看檔 (其實仲有個AM 係度, 不過係費既)..

妖, 係咪人黎呀...依個咩世界! !!!!!!!!!!!!!!!

神探伽俐略 VS 電車男

星期六晚單拖一個去睇神探伽俐略, 電影好睇過電視 (可能因為冇廣告), 劇情好緊湊, 感情條線睇到我眼濕濕,我信係人情緒低落到極點個陣, 就算一個無關重要既人做左一DD令人感動, 都可以令人有重生。

福山雅治真係好有型,我唔信現實生活真係有咁有型既教授。堤真一飾, 我唔知佢之前做過乜, 但係佢做得好好。松雪泰子係咪真係靚呢?又唔係好覺, 可能我仲係諗梗爆粗band友既佢。

之但係把鬼既係坐係我隔離個兩個電車男, 由一入場開始講佢地屋企樓上住客丟左d煙頭係佢哂緊張被到(佢嘈到我想一把火燒左去), 再講自己唔識做past paper (咁仲去睇戲?!), 由頭到尾係度不停un 腳 (我最憎人un 腳, 仲衰到un到我個位!!) , 至可怕既係佢地有口氣, 睇睇下劇就有一陣陣異味傳過黎, 我頂! 喂, 我張飛係上網買要俾多$7蚊手續費, 我入到去仲要聽到你兩個吹水+un腳+口氣!!!我係心底裡面惡駡一輪...........

===============================================



星期日去睇vivienne westwood 個fashion exhibition,唔多人又幾好睇...之後係賣紀念品個度出左事...買左件冇得換既tee, 試左之後又唔係個回事..激氣!