2009年1月20日星期二

友誼

我是很愛我的朋友。

每開始一段友誼時, 我總會小心奕奕, 好好保護, 希望真的友誼永固。

可是, 有些人, 愈認識久了, 他們會看準你的弱點, 一刀插下去後便逃走...

小學時候玩"躲避球", 球忽然被拋入水地上, 沒有人願意取回,我一股勁跑進去, 拾起它 。可是之後即有人話我蠢, 因為其實可以唔駛自己執....

中學時, 因為不肯埋一班自以為是既人堆, 中五放榜後自己搵學校個種心情只有自己承受...

大學時, 曾經以為有一個有共同理想, 啱傾既朋友可以同渡大學美好生活; 結果讓我發現她偷偷抄我功課, 之後仲要攞得高分過我,...

以上這些都不是我的朋友。

家下有時上facebook, 見到中學 or 大學同學既gathering既相, 我唔知幾多中間有真情假意 (我真係聽個有朋友去完後講左句: 都唔知黎仲乜? 咁又點解要去呢請問?), 但有些聚會, 既然只是hi & bye, 道不同不相為謀, 總之依個世界有人鍾意食橙, 亦有人愛蕉.... 我寧可繼續珠光寶氣囉。




我現在的朋友都很愛我, 緃然不會日日把酒言歡, 但是他們都讓我感覺很實在。我無需左防右防, 無需顧言, 有個句講個句, 大家真真心心咁講野, 真係開心。