2010年3月17日星期三

愛麗絲夢遊仙境 Vs 歲月神偷

愛麗絲夢遊仙境

可能真係期望太大?! 境係好靚, 3D亦好正, 不過對比阿凡達...3D差了一點.
我最鍾意用黎"浪"腳既豬, 真既我就未必敢放隻腳落去...唔..假既, lum gigi..都幾得意.
只是Johnny depp 戲唔夠喉, 可能佢做魔盜王太太太好, 之後做咩角色, 我抽唔番....

暗暗慶辛自己無去Imax 買左貴飛睇....

**********************************************************************

歲月神偷
的而且確, 係因為得左獎至去睇..如果唔係都係等睇碟...

事前已知此戲催淚, 入場前已暗暗放左包紙巾係衫袋....

結果, 套戲真係催淚, 不過眼淺既我, d眼淚都係浪黎浪去....


-任達華真係無得彈, 特別係打風上屋頂"頂住, 同埋最尾要抓橎花俾阿哥個幕, 佢真係做得好好.
-細佬鍾紹圖!!!都好, 不過咁細個會有d咩戲, 係小朋友既清純, , 我相信係導演好野....(yeah!!!)
-個個演員都恰如其分, 吳君如用淡淡然方法去演,睇到好舒服 
-哥哥李治廷英文好好聽...

但我唔明點解
1) 永利街係上環, 又話自己係深水埗
2) 個老豆都唔識英文, 搞乜要走個陣都要有西人神父用英文呢...係咪d同學唔識聽中文??










.