2009年2月3日星期二

yoga~yoga~

上年為著要更愛惜自己, 走左去上yoga, 仲要係高溫個隻,因為出汗既感覺好正。每次做完都好似脫胎換骨咁。(不過依排天氣凍, 都冇乜出汗)。而做既過程, 個腦有時係空白, 有時又忽然想喊, 有時係大休息個陣,好似靈魂出竅咁, 個人好平靜...。

而每個導師都有唔同之處, 有miss就樣靚身材正(真係好索呀!!), 有d就好鍾意扮西人係咁講"ok, great! (我知佢可能係想鼓勵下d學生)...有時佢地都會執下我地唔啱既姿勢。有次個阿sir輕輕咁托住我條腰, 我竟然臉紅...(呵呵!不過我係唔會用成日做錯等佢過黎既...嘻)

係同一個centre 入面, 有唔同既班: 踩單車, pilates, 有跳舞。
有唔同年齡既女人係個場係到..relax, 咁當然有時都會比較下 (梗係自己係心講, 我好有口得), "嘩, 依個幾瘦下", "咁肥既?", "又幾靚喎", "嘩, 個姨姨咁難都做到, 勁!"..等等等等..其中有一個比較大年紀既姨姨, 堂堂既肚皮舞, hip hop (!!), funky dance 都有去玩, 佢投入既情度係會係等入去班個陣, 係門口自己排下, 仲會教佢既朋友點轉身至啱。講真第一次見到既時候, 我係用嘲笑既心態去睇住佢地跳, 冇幾耐, 睇到佢個認真, 令我都汗顏...依家見到佢, 都會用讚賞既眼神鼓勵下佢。

除左欣賞下女人既body 之餘, 有d 人既心態都好好睇。講到明遲到係唔俾入,仲會lock門 因為真係會影響其他人。有一次已經開左堂喇,都過左5分鐘, 有個女子係玻璃門後係咁揮手俾阿sir話想入黎, 阿sir搖頭示意, 點知個女子係門口嗌, 仲去到reception 嘈話咩因為有個急電話要接至遲左, (阿小姐你咁大個人遲左就遲左喇, 睇佢都係文明人, 唉...) 最後阿sir都俾佢入黎, 不過好討厭囉。