2008年12月16日星期二

得一想二

睇到活在中層 以下既message, 我更加清楚自己成日想轉工既原因...就係因此pat pat痕...

人係犯賤既,包括我自己,得一想二,永遠覺得人地老婆/女友係索d,現實既係…呢個世界邊有咁多筍工、咁多索女啦,何況各人所要求既野都唔同,你覺得呢份工筍咩,對我可能只係一般,甚至係衰工。 每人對好工既定義都唔同對我黎講,咩叫係好工?當然工作時充實,真係有野要我做,值得我去做,工作時有忙碌既感覺,但只限「正常工作時間」(即係no OT/ET),工作有成功感,有老闆respect,唔一定要在中環區上班,只要老闆好,同事又夾得黎,個office環境可以既話,在工廠區又有咩所謂,間中有得出外公幹都唔錯,而最好既,當然人工福利有番咁上下啦。 你話我要求係唔係好高?我可以話你聽,唔係好高,係非常非常高... 邊有咁多呢類既工啦,就算真係有,都未必輪到你...現實d啦。 既然係咁,現在份工我又咁多唔滿意,究竟,轉唔轉好? 要知道,呢個世界係冇perfect既工,所以你要做既,就係張你既criteria prioritize,睇下邊樣對你最重要,從而再去選擇搵新工定係留底。 好似有個留言者JJ咁,看佢現時既工作情況,在一般大眾眼中,可能佢份工都唔算太差,如果我係佢…仲後生既,不如用工餘時間讀個MBA,對佢第時再上位做cfo都好有幫助,如果唔係,真係想轉下工作環境,咁咪做住先,好有要求地去apply工,搵到岩勒,先走都未遲。我就係抱住呢個心態搵工,雖然都唔可以guarantee份新工係適合自己,但起碼我有條件同時間去慢慢搵。 人係貪心架啦,人望高處嘛,好正常,最重要既要知道自己想要d乜,然後理想與實際找個平衡點,當然,講可以天下無敵,實際又可能係另一會事,但如果連自己都唔知自己想點,又有邊個可以幫到你自己?