2009年1月9日星期五

想說

我相信有危就有機, 金融海嘯對每個人都有帶來衝擊,但亦無損想轉工既念頭。

成日都上jobsdb 或者classifiedpost, 亦有send CV, 不過自己咁多次工都係AGENT介紹。究竟個D工係咪假既呢?


*******************************************

尋晚睇左"我的2008-文叔"單完, 很感動。一個身體有障礙既人, 持著一顆"有人幫我, 我好開心; 如果我幫到人, 我仲開心"既心態去待人處事。現在就算一個健全既人, 都未必可以咁樣做。

陳健鋒既旁白令我動容: 英文既present係指現在, 亦都係解禮物。能夠當每日都係禮物, 去活得開心, 係一種福氣。 能夠每日都安然活著, 的而且確, 係一種福氣。

**************************************

真係唔想見到Constance 既戲,寧可佢做留玉塋小主既角色, 都唔要見到佢扮柔弱。

不過睇到佢尋晚去西藏, 就又撩起我起個好想再去個把火,個度有一種講唔出既寧靜, 有一種舒服, 加上個度既人輪廓好深, 好特別, 而且因為要適應當地天氣, 你要好慢, 好慢咁去活動, 感覺........真的良好。

真。係。好。想。再。去。西。藏。呀。


仲想到尋晚發夢去左呀.............現實中我已pack 好一袋專for 依種旅行既衫, 一拎就可以起行, 係夢中我竟然執漏左好多野.....咁即係我現實中有乜野未prepare好呢??


想。點。呢?

Hey...我記得Constance同阿發同Terrence個間露天餐室, 我去個陣係一間旅館 (希望位置冇記錯), 個日係有一年既新件時間, 我地一班人第一日去既第一間旅社, 諗住入去訓一陣, 回一回氣再行下啦...點知蓋哂被半個鐘, 腳同手都係好冰凍...原來間旅社冇暖氣, 卒之一行人即時退房, 去左間有暖氣同可以上網既賓館....