2010年5月12日星期三

葉問 2

星期天晚上, 獨自跑去看了葉問 2.

葉問 1 是從PPS 看, 而其實, 老早應該在戲院看.
<記得1上影時, 常常叫同事和我在開工時間偷落公司樓下間戲院, 對, 那時候真的hei到爆, 可以成朝冇野做數手指....家下? 落去食支煙就要拿拿聲返去...)


葉問 2:
-甄子丹, 真係好勁. 講野個陣用一代宗師 (唔好問點解, 覺得似就似)既語氣, 其實好好笑..


-個下連環拳, 我學推拿時玩過, 不過係用黎揼背用..好好玩 (打人個陣)


-洪金寶好勁.."可以為生活而忍, 但為左中國功夫, 就唔可以!!" (類似咁啦..). 仲有咁既年紀都仲打得, 十個勁!!


-熊黛林...花瓶囉, 可有可無, 唔係話佢角色無用, 只不過..唔駛好似新聞紙咁講到咁勁囉!


-樊少皇, 係咪嘥左呢? 佢都好打得呀好似...


-羅莽, 夾硬搞出黎俾人笑,佢都打得呀, 正經點不能嗎?


-黃曉明, 妖, 成日得個款出黎, 額頭寫住"我好型"囉..不如你返去繼續同baby微博吧!


-睇完個下成個人好有中國情意結, 如果有個西人出黎可能要打兩下至走得...




唔識用其他字,

好勁.勁.勁.呀!

占卜

當初選擇了去占卜問卦, 是由於萬般不得意, 是以為問過了, 起碼有方向可以跟著走.


倒頭來, 都是那句, 世事起能儘如人意?




如果占卜出來, 告訴你, 今天會有瑣事, 如不見鎖匙之類, 我會整天心緒不靈, 什至會整日拿著鎖匙. 但到最後可能是自己嚇自己.


如果告訴我, 他是我真命天子, 人間尋尋覓覓, 千轉萬迴後就是他.
是, 我會信.
因為, 從新去愛, 再去為一個人著想, 真的很累.















.