2009年1月21日星期三

我不撤嬌

小學放學一大班人放學個陣, 總有d同學仔既父母或者阿爺阿"女麻"接放學, 之後就會有人幫d 小朋友背起書包, 個小朋友就好輕鬆咁跳跳虎跳番屋企。而我, 在我有應知以來, 絕少有人接過我放學。

記得僅有的一次, 忽然見到爸爸在遠處等我, 我記得個一刻我好開心咁笑:.好野, 有人接我放學喇...當我滿心歡喜咁以後可以好似其他小朋友咁想將個書包除低再交俾爸爸既時候, 我見到爸爸見掉下一個嚴厲既眼神, 叫我自己拎番...長大後, 我知道爸爸是要我趕快獨立, 不可倚賴。

所以, 由細到大, 見到身邊既人隨便撤撤嬌嬌, 好多野可以垂手可得, 雖然我其實暗地裡萬分羨慕, 我唔明點解有人可以乜都唔駛做, 自己就算做餐死都吃力不討好..

我會善解人意, 我會大方得體, 我會嚴厲自己, 因為我明白撤嬌對我來說係無用,我只唯有靠自己既努力。

我的媽媽

睇到空姐的行李篋 Elaine講媽媽, 我都想講..


1) 如果過左夜晚7點洗頭, 會俾我阿媽勁鬧, 理由係咁夜(?!!)洗頭老左會有頭風(!!)。我習慣日日洗, 放工6點, 要極速返屋企, 係佢未返屋企前洗左先。


成幾廿歲人, 我成日都覺得我好似做賊咁。如果過左時間, 我寧願第朝早起身洗。


2) 我成日係屋企佢會話我係自閉, 思想封閉, 唔出去識人。佢唔記得個陣中學我想同d同學玩, 都會俾佢剷到上天。


3) 開開心心咁係星期六煮餐飯俾屋企人食, 就係因為星期六我仲係屋企, 都要勁鬧+好難聽既說話。我激到即刻要走落街自己睇左場戲抖氣...

4) 同一齊好多年既男友埋門時分手, 佢第一句係叫我唔好咁大脾氣 (!!)

5) F.5 , F.7 , 大學考試, 溫書去到12點幾, 會話: 讀咁多書黎做乜, 又唔係勁....

6) 同佢講我會讀Master (自己供呀), 佢會話我浪費時間..&@#mailto:#*@^#*@%


仲有好多好多..........................

我知佢係我阿媽, 好緊我, 好愛我, 好擔心我。不過真係好難受。有時就算你唔支持我, 唔緊要, 都唔好踩多腳...

我可以點? 哭過, 鬧過, 平心講道理過....都係咁...

咁...咪咁囉, 唔係點喎。