2010年2月25日星期四

中了毒...

百無了賴從頭看了袁彌明ERICA個BLOG所介紹的產品...結果中左毒... 出血喇:



1) 綠粉 $320 - 一打開時個陣味好fresh, 但唔知係咪d粉唔係好溶係水, 飲左一半之後要成日搞, 個味都可以接受.

2) Botani Olive Serum (Squalene) $260 - 以serum 黎講, 依個價錢係叫平呀! 質感真係好油但又好吸收, 搽左都冇10秒就吸哂咯 (定抑或我太dry呢?)

3) Botani Eye Treatment $380 - 當做打底用

4) 3LAB ww eye cream $2000 - 好貴, 但係睇左幾個用家 (真係好隨意咁上網check下, 不過唔知係咪"煤"喎), 好似 (!!) 好好咁...即管試下. 之但係平時用無論平與貴(over $1500) 既eye cream 都好似差唔多效果. 好想依隻有效

5) 最強抗氧化丸---pHion Indigo $240 - 抗氧化 = 抗老, 長期戰爭黎既, 唔摼得!

6) beauty foot $160 - 幾得意, 不過未試 !

7) 塑身衣和收肚褲 $ $290 - 女人要keep 真係好辛苦呀

8) CARMEX LIP BALM $30 - 口碑都唔錯, 又平平地...

結果,埋單扣哂積分都用左三千幾...唔夠15分鐘..又未出糧, 又未拆利是....!

P.S 其實仲有其他野想買囉...