2009年1月30日星期五

游龍戲鳳

年初三, 如往年一樣, 飲完茶去黃大仙拜神。



不過今年真係好多人, 勁打蛇餅, 行到個人暈暈地, 後面個阿嬸個鄉下話講到好大聲...等左成粒鍾, 卒之可以入去上香, 好多好多人, D"香"好攻眼。
D人係咁叫: 喂, D"香"向上啦....對眼就係咁流眼淚..嗚....仲有成頭灰...



用極速既時間拿拿聲上香, 之後就同細佬妹去求簽。每年去求既, 除左家宅, 都係事業同姻緣。

其實解簽佬講既都係個D說話: 要等呀、會有轉機呀、做多D善事呀...依D老生常談既說話。但唔知點解, 每年都要聽一次, 去求一次至心安。



可能, 暗地裡我都係想有人同我講依D鼓勵性既說話去SUPPORT我繼續行落去...







*******************************************





係我好細個個陣, 媽媽有時都帶我地去睇戲, 不過, 諗番起都好耐咯, 都有10年以上喇...

係今年, 我同細佬妹就帶左媽媽去睇游龍戲鳳 喇。(本來想睇家有喜事, 不過硬係覺得太胡鬧)




























個古仔太過童話, 都係灰姑娘遇上王子既故事..不過, 咁都好既, 起碼讓現實中既你同我, 有個幻想同希望。幻想自己係灰姑娘, 終有一日有個有錢, 又靚仔, 仲要有咁愛我既人出現...


反而身邊既何韻詩,林嘉華既出現來得更真, 更貼近現實。較喜歡何韻詩與張涵予那段, 很可愛, 很窩心。


幸福是要自己爭取的。




.

10 則留言:

聶秀康 說...

每年都會去祈福.如妳所說求個安心,今年犯太歲還特別到離島行個大運.
也看了奇幻逆緣...令我傷感是有很多事情都不能自控無論當初有相愛或多堅持到最後都是要相分,哭的不獨是妳一人.尤其當畢比特越來越年青而姬蒂變老真是諷刺得很...一段緣份其實首要條件是timing...人大了總是感懷心累!
*新年是應看看賀歲片,笑一下...可惜劉生樣子無法令我提起興趣...他的樣子好累...殘...老,舒淇好苦---這純是我個人感覺,也知劉生舒小姐好多粉絲...!

JC 說...

3耳,

心累?真是同病天涯淪落人。


劉生的確是是累是殘, 舒小姐...真的, 嘟起咀的樣子...................我想打囉。


真係好想好想知, 嘟起咀.....真是是這樣索?????

聶秀康 說...

舒淇嘛...係好身材,個樣就一般啦,加上佢同黎生分開後感情未見有著落,又見舊愛覓得更好的新歡就算當初和平分手都難免斯人獨樵絮.總之就算佢笑都係好苦呀!
可能佢冇乜默水,淨係得外形會覺得佢空蕩蕩.

JC 說...

唉呀, 女人...

Bacakara 說...

暗地裡我都係想有人同我講依D鼓勵性既說話去SUPPORT我繼續行落去...

講就無謂啦,唱出來啦...!!!

時來運到天下,無敵天生有種總有用,無論場地軟硬,長與短途同樣向前衝,難捱便有衝動,趁機表現,誰及我英勇,未必要做強者,稱霸最強是我不怕痛.....>_@"

JC 說...

Bacakara:

嘩, 好WARM呀。

嘻, 依首歌都好啱你跑更個陣用喎。

Bacakara 說...

如果真係一邊跑步,一邊唱歌,應該好快會無氣收檔...

有機會都去參加下渣打,每年跑下渣打,一大班人一齊跑,個年一定順順利利。

係咪好迷信,哈哈!!

JC 說...

你可以聽住歌去跑呀~~

我? 馬拉松?年紀大喇, 你地d後生去啦..哈哈哈哈。

講開迷信, 我都幾呀, 我會去算命同睇星座運程喎... d人話上一年犯太歲, 我覺得完成中ed囉...灰 !

Bacakara 說...

算命未試過,星座就知d唔知d。

上年犯太歲,咁咪屬鼠?

其實呢幾年,渣打好多人都係一家大細咁去行,多過跑了。

JC 說...

Bacakara :

太睇得起我喇, 我唔係屬鼠。

不過原來你分身做左"三名熱心大隻男士 ".哈小心呀, 天文台話2月8日潮濕呀。