2009年1月21日星期三

我不撤嬌

小學放學一大班人放學個陣, 總有d同學仔既父母或者阿爺阿"女麻"接放學, 之後就會有人幫d 小朋友背起書包, 個小朋友就好輕鬆咁跳跳虎跳番屋企。而我, 在我有應知以來, 絕少有人接過我放學。

記得僅有的一次, 忽然見到爸爸在遠處等我, 我記得個一刻我好開心咁笑:.好野, 有人接我放學喇...當我滿心歡喜咁以後可以好似其他小朋友咁想將個書包除低再交俾爸爸既時候, 我見到爸爸見掉下一個嚴厲既眼神, 叫我自己拎番...長大後, 我知道爸爸是要我趕快獨立, 不可倚賴。

所以, 由細到大, 見到身邊既人隨便撤撤嬌嬌, 好多野可以垂手可得, 雖然我其實暗地裡萬分羨慕, 我唔明點解有人可以乜都唔駛做, 自己就算做餐死都吃力不討好..

我會善解人意, 我會大方得體, 我會嚴厲自己, 因為我明白撤嬌對我來說係無用,我只唯有靠自己既努力。

5 則留言:

卡臣 說...

獨立女性..好呀!

JC 說...

卡臣:

好係好...不過我有時都想同人撤下嬌 ~~

篤篤篤撐 說...

獨立女性..好呀! x2

JC 說...

篤篤篤撐:

~_~"...

聶秀康 說...

我活了千年...撒嬌會震驚宇宙!


祝JC新年好事來身體健康美麗自信!