2009年3月1日星期日

假桃花

阿蘇師傅同黃大仙都好準。

今年假桃花真係有。一開始舊曆就黎...

未開始就都知係大家霧水情緣..

想個D.....可以去開始既其實又唔得..

唔想個D...又...繼續係度囉...

唔通連個天都唔鍾意我???










.

5 則留言:

聶秀康 說...

假桃花是否要用假感情去待呢?
那好過零桃花啊!

卡臣 說...

唔係桃花劫
咪偷笑囉

篤篤篤撐 說...

你又知一定假 ?
假假下, 點知幾時變真 ?

JC 說...

3耳:
咁又係...好過冇囉...

我對感情好認真呀。
我本住: 雖然知道唔work, 唔好傷到人又傷到自己囉。

都唔知搞乜...繼12年前個人出番黎之後, 識左10年個人又無端端出黎...

咁玩我?
...會唔會遂個遂個出番黎, 當從新review呢?

卡臣:
就係會怕演變成桃花劫呀...
驚驚。


篤撐:
因為明知唔work..我咪覺得係假桃花囉.

唉...

聶秀康 說...

Jc
Anything can be possible...
why not? Just keep going on and looking forward than your life will become fruitful...!
be happy my dear!