2009年2月21日星期六

激動

昨晚心情。很激動。

*******************************************************

夜晚周圍行, 心血來潮查一下電話, 原來真係有個miss call。
個電話no#好陌生, 但我都回一個電睇下邊個搵。

打第一次既時候, 有把好陌生既男人聲, 我即時掛上電話。
冇幾耐又唔知點解, 我再打第二次...

我: 你問邊位打 90xx-vbhs 呀?
你: 你認唔認得我呀? (我: 乜依家仲有人玩依d野?)

我: 下...xxx呀?
你: 下...我係YYY呀! (我: my god...我既初戀情人...一個無疾而終既puppy love 故事)

我: 下...hi, 你好嗎?
你: 幾好呀。

我 + 你 (同一時間): 你結左婚未?

我: 哈..未.你呢?
你: 我結左喇! (我: !!)

我: 嘩, 幾耐呀, 有B未呀?
你: 都好耐喇, 個BB 就都有8個月, 仔就呀! (我: 你結左婚, 生埋仔, 好一個幸福溫馨家庭, 你打黎做乜呀!!!!!!!!!!!!)


你: 冇呀, 早排同D舊同學見面, 都想搵下你傾計呀...
我: 嘩, 你知唔知我地幾耐冇聯絡?

你: 都有12年喇 ! (我: 其實確實係96年分定97? 我都唔太肯定)
.......................................................................

*********************************************************************

我。真係好激動。
近來太多人, 太多人同我講結婚呀, 生左仔呀。
係要忽然間, 大家好似約埋咁, 一齊結婚, 生仔。
我以為愈聽得多, 我可以愈會懂得麻木。

但原來, 每聽一次, 我就愈激動。

我知激動無用, 但係我真係平靜唔到。










..................

4 則留言:

C+ 說...

嗨,唔駛激動,見過唔少人係連鎖反應地結婚,又見到結局,都真係幾無奈.

最緊要找對人唶,係咪?

聶秀康 說...

人生呢,學校期,工作期,拍拖期跟住就係結婚期,都係正常必經階段,不過妳個前男友又沒顧妳感受啊...
其實結婚期過後就是外遇期,生仔,離婚,生病,死亡...如四季循環.學會面對就不覺出奇不會激動!

Hana 說...

來我個扑度係靜聽果度搵啲輕音樂聽下,有用!

抱抱。

篤篤篤撐 說...

分手在97, 有大時代做背景的初戀, 好苦澀