2009年2月15日星期日

想說

2月13日, 朋友搞了個lonely heart dinner, 認識了幾個朋友。
臨時興起去唱k, 走既時候係4am。又一次挑戰自己既生理時鐘。去到12pm, 我已經好眼訓囉。


*****************

2月14日情人節係屋企, 補看<珠光寶氣>大結局。

看到阿爸係屋企露台對住阿李司棋個幕, 我哭了。



藉口地, 我痛痛快快地又哭了...









.

5 則留言:

卡臣 說...

我鐘意果個...唔係SYILIA

聶秀康 說...

偶爾放懷K聚...很好啊!請問妳喜歡唱那幾首?
哭一場讓心情釋放,睡醒又是另一天!人生就是這樣.

JC 說...

卡臣:

*o*...我知我知, 係咪阿強呀??

3耳:
乜都唱, 先黎壓低把聲唱愛不疚..之後係囍帖街...仲有松松姐姐"溫馨不再sars amore"(好經典呀個陣, 我做女個陣成日唱, 其實係嗌囉!)

....之後最鍾意加埋何cc同許志安既madlay (有好多梅姐既歌個隻)
係咁嗌>>
係咁叫>>
係咁跳>>
係咁笑>>
總之, 有唱到痴左線為止。

聶秀康 說...

大件事...我一隻都未唱過tim...
>> 我做女個陣成日唱,

家下Jc做緊乜?

那朱肝x氣...30集過後巳不知他想說些什麼,結局...唉!高潮米黃德斌向林寶怡表白果幕羅...吾知點解3姐妹咁多set up.好無稽。

JC 說...

我?!
依家咪係中女囉...呵呵
唱松松姐姐個陣(即係做女個陣)係中學


係呀, 講開朱肝x氣, 開頭真係想追..因為佢地d對白都幾精景.不過呢, 後來個d簡直不知所謂, 由其係荔枝..(~_~"), 其實成套野40集都夠哂喇.

同你一樣, 至鐘意黃德斌向林寶怡表白果幕.好正...