2008年12月29日星期一

神探伽俐略 VS 電車男

星期六晚單拖一個去睇神探伽俐略, 電影好睇過電視 (可能因為冇廣告), 劇情好緊湊, 感情條線睇到我眼濕濕,我信係人情緒低落到極點個陣, 就算一個無關重要既人做左一DD令人感動, 都可以令人有重生。

福山雅治真係好有型,我唔信現實生活真係有咁有型既教授。堤真一飾, 我唔知佢之前做過乜, 但係佢做得好好。松雪泰子係咪真係靚呢?又唔係好覺, 可能我仲係諗梗爆粗band友既佢。

之但係把鬼既係坐係我隔離個兩個電車男, 由一入場開始講佢地屋企樓上住客丟左d煙頭係佢哂緊張被到(佢嘈到我想一把火燒左去), 再講自己唔識做past paper (咁仲去睇戲?!), 由頭到尾係度不停un 腳 (我最憎人un 腳, 仲衰到un到我個位!!) , 至可怕既係佢地有口氣, 睇睇下劇就有一陣陣異味傳過黎, 我頂! 喂, 我張飛係上網買要俾多$7蚊手續費, 我入到去仲要聽到你兩個吹水+un腳+口氣!!!我係心底裡面惡駡一輪...........

===============================================



星期日去睇vivienne westwood 個fashion exhibition,唔多人又幾好睇...之後係賣紀念品個度出左事...買左件冇得換既tee, 試左之後又唔係個回事..激氣!

4 則留言:

聶秀康 說...

其實覺得堤真一比褔山有型.褔山太精緻小咀巴...ha ha not my cup of tea,堤以前做大和撫子又係做數學天才記得冇?
雪松泰子從來不美人但天生一副悲劇面孔她與中居正廣的沙之器真是超傷感,有看過嗎?

JC 說...

HI 聶秀康

噢...沒有秈過...好兒嗎?

JC

聶秀康 說...

兩套都是好戲看你想喜定悲
大和xx-是講拜金女於有錢男醫院繼承人與窮困數學天才的選擇,兩位男角堤真一與東久幹都是型男加上綠葉王西村雅彥很好看.

沙- 相對是親情與富貴的選擇當然死了人.原著和劇集都好感人...想試煉自己是否鐵石心場或是悲劇粉絲超!級推薦,原著松本張清.
一陣睇伽利略

JC 說...

噢...多謝哂, 等我搵個機會睇番先~~嘻