2008年12月24日星期三

做緊乜?

嘩, 我諗依一刻成間公司有2/3 人係hei 梗。就攞我條team 為例, 有5個人坐係度, 但係有4 個人係上網睇自己野...究竟發生咩事?其他人係咪咁跺既呢?係咪成個香港都係咁呢?????????


冇野做真係超級痛苦, 又要坐係度扮有野做, 上網個web 又唔可以放到咁大, 要鬼鼠咁縮到同個inbox 一樣細。好彩blogspot 既blogger文化水準高又好好睇, 我仲可以hei 到由人地一開個blog 追番黎睇.....嘩...睇完真係覺得詞窮呀...好多人都好好睇, 好到要link up 左得閒就睇一睇..

既然咁得閒,悶到嘔既時間, 真係要諗下有咩可以學下....自從讀完master 後都有半年冇搵野學...本來想

-跟葉青霖學下影相, 不過個course 有d 冇興趣, 例如: 婚紗相, 我都係鍾意憑感覺影, 咁當然..都要學d投巧...好似工聯會都有...

-學畫, 無論西洋, 水彩, 山水, 掃瞄, 人像...都好想, 不過我唔太鍾意坐係度磨3-4個鍾..........

-珠寶鑑賞, 當做一技考旁身, 識多樣野仲冇衰,...不過我仲未開始對d 金銀珠寶有興趣喎....冇興趣去學, 就等於無學...浪費$$$

-法文之前學過, 我覺得初頭好好玩, 但之後難左, 加上個人覺得個miss唔鍾意我, (依個都好重要, 對個導師有好感 知祟拜既感覺好重要...如果無就好似冇左動力咁)..日文又唔係好大興趣...冇乜文想學...


學咩好呢.....................悶屎人喇..

沒有留言: