2009年2月16日星期一

米米

今日係友人米米既生日。

今日前, 與幾位朋友約定, 要送花俾佢。諗起佢會收到花個樣, 既驚又喜就已經好開心。

如計劃所定, 會係lunch 送到。



米小姐仲以為係個佬送, 好彩auntie 咁啱從旁指引。

結果, 米米好開心。

朋友開心, 我更開心。





米米, 生日快樂。

我地會繼續每年一個旅行。雖然有時勞氣, 但開心既時候更多。

願你快樂。

2009年2月15日星期日

好潮濕

好潮濕。

今日個天好潮濕。係CWB世貿望個去九龍, 灰濛濛, 乜都見唔到, 好黏立立。

春天黎左?

係, 係依種氣味喇。

係初春係樹下個種氣味。

我記得, F.5 同F.7 個陣要MOCK EXAM, 一早返學, 個種晨咁早要起身, 腦入面有唔同既科目內容, 但又覺得自己好fresh, 經過學校門前既樹既氣味, 係依種青蔥歲月既氣味。



噢...人大左, 開始懷免過去常陶醉..一半樂事..一半令人流淚...







.

想說

2月13日, 朋友搞了個lonely heart dinner, 認識了幾個朋友。
臨時興起去唱k, 走既時候係4am。又一次挑戰自己既生理時鐘。去到12pm, 我已經好眼訓囉。


*****************

2月14日情人節係屋企, 補看<珠光寶氣>大結局。

看到阿爸係屋企露台對住阿李司棋個幕, 我哭了。



藉口地, 我痛痛快快地又哭了...









.

2009年2月11日星期三

被TAG~

Tag U:

20 things I can think of within 5 minutes using my first name's initial.


Rules:
It's harder than it looks! Copy to your own note, erase my answers, enter yours, and tag twenty people.
Use the first letter of your name to answer each of the following questions. They have to be real...nothing made up! If the person before you had the same first initial, you must use different answers. You cannot use any word twice and you can't use your name for the boy/girl name question.


1. What is your name : Jackie

2. A four Letter Word : Joke

3. A boy's Name : Jack

4. A girl's Name : Jess

5. An occupation : Judge

6. A color : Jade

7. Something you'll wear : Jeans

8. Something you'll do : Job

9. A food : Jelly

10. Something found in the bathroom : Johnson & Johnson

11. A place : Jordan

12. A reason for being late : Jogger

13. Something you'd shout : Jesus

14. A movie title : Jurassic Park

15. Something you drink : Juice

16. A musical group : Judas Priest

17. An animal : jewelfish

18. A street name : Jave Road

19. A type of car : Jeep

20. The title of a song : Just for you


************************************

好深...仲諗左好耐呀~~~

2009年2月6日星期五

打破紀錄

65, 到家下已經有65封利是。

打破紀錄。應該好難再打破喇....

根據習俗, 我會舊十五至拆利是。

應該係時候換電話喇。知道我用咩電話既人, 有冇好提議?

放心, d $$ 唔會好耐, 因為我想買錶囉。我想買個隻錶, 好貴呀, 有冇人會sponsor呀?





而其實, 我最想買樓。

***********************************

拆利是個下, 我覺得好唔環保。係, 我認我怕樹精 and 地球先生有日找我晦氣, 平日已經儘量用/銷紙數量, 但總係好似唔夠咁...有冇人會回收利是封呀?


***********************************


今日有2個AGENT 話有工介紹。天, 我竟然有猶豫, 我怕坐低無耐又要起身, 係依個時勢, 我得穩最緊要。


***********************************

可能食得熱氣野多左, 口腔上齶好痛。只能食好mild 既野, 咁...可唔可以當減肥, 但係我家下飲梗啤酒當涼茶...呵呵。





.

2009年2月3日星期二

yoga~yoga~

上年為著要更愛惜自己, 走左去上yoga, 仲要係高溫個隻,因為出汗既感覺好正。每次做完都好似脫胎換骨咁。(不過依排天氣凍, 都冇乜出汗)。而做既過程, 個腦有時係空白, 有時又忽然想喊, 有時係大休息個陣,好似靈魂出竅咁, 個人好平靜...。

而每個導師都有唔同之處, 有miss就樣靚身材正(真係好索呀!!), 有d就好鍾意扮西人係咁講"ok, great! (我知佢可能係想鼓勵下d學生)...有時佢地都會執下我地唔啱既姿勢。有次個阿sir輕輕咁托住我條腰, 我竟然臉紅...(呵呵!不過我係唔會用成日做錯等佢過黎既...嘻)

係同一個centre 入面, 有唔同既班: 踩單車, pilates, 有跳舞。
有唔同年齡既女人係個場係到..relax, 咁當然有時都會比較下 (梗係自己係心講, 我好有口得), "嘩, 依個幾瘦下", "咁肥既?", "又幾靚喎", "嘩, 個姨姨咁難都做到, 勁!"..等等等等..其中有一個比較大年紀既姨姨, 堂堂既肚皮舞, hip hop (!!), funky dance 都有去玩, 佢投入既情度係會係等入去班個陣, 係門口自己排下, 仲會教佢既朋友點轉身至啱。講真第一次見到既時候, 我係用嘲笑既心態去睇住佢地跳, 冇幾耐, 睇到佢個認真, 令我都汗顏...依家見到佢, 都會用讚賞既眼神鼓勵下佢。

除左欣賞下女人既body 之餘, 有d 人既心態都好好睇。講到明遲到係唔俾入,仲會lock門 因為真係會影響其他人。有一次已經開左堂喇,都過左5分鐘, 有個女子係玻璃門後係咁揮手俾阿sir話想入黎, 阿sir搖頭示意, 點知個女子係門口嗌, 仲去到reception 嘈話咩因為有個急電話要接至遲左, (阿小姐你咁大個人遲左就遲左喇, 睇佢都係文明人, 唉...) 最後阿sir都俾佢入黎, 不過好討厭囉。

2009年2月2日星期一

逗利是

尋日開工。



返到公司未開口, 同事都已經準備利是( 真窩心!)等派(嘻)。都咁大個人, 已經唔再一返工發左癲周圍去逗喇, 就算唔派我都講恭喜發財既, 都係大家開心唧。可幸大家都明白事理, 早早準備, 免得我咁大個人面朦朦。



是日有19封。yeah!



不過公司開工利是得$20 ....噓........



****************************************



好搞笑, 今日仲有舞獅呀。係公司入面舞。獅。呀。

真係好好笑囉。